پرويز مظلومي: موافق جدايي مجيدي نيستم

 پرويز مظلومي: موافق جدايي مجيدي نيستم




 

 


پرويز مظلومي: موافق جدايي مجيدي نيستم


تاریخ : یکشنبه ،
27 آذر 1390

سرمربي تيم فوتبال استقلال به هيچ وجه به جدايي کاپيتان تيمش راضي نيست اما نمي‌تواند او را براي ماندن در جمع آبي‌ها متقاعد کند.



سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد جدايي مجيدي از تيمش اظهار کرد: ابتدا مي‌خواهم انتخاب مجيدي را به عنوان محبوب‌ترين بازيکن ايران از نگاه فدراسيون بين المللي آمار و تاريخ فوتبال تبريک بگويم. مجيدي بازيکني است که نه تنها محبوب هواداران استقلال است، بلکه در ميان علاقمندان فوتبال از جايگاه ويژه‌ اي برخوردار است.


وي ادامه داد: موضوع جدايي او يک هفته است که ذهن من را درگير خودش کرده است. با جلساتي که من و مديريت باشگاه با او داشتيم، سعي کرديم متقاعدش کنيم که تا پايان فصل در استقلال بماند، اما راضي نشد و مصر است که به دليل مشکلات خانوادگي جدا شود.


مظلومي با تاکيد بر اين که مجيدي بازيکن تاثيرگذاري است تصريح کرد: نه اين که از نظر فني بخواهيم بماند و به استقلال کمک کند، مجيدي علاوه بر اين که بازيکن تاثيرگذاري است به عنوان يک کاپيتان تمام عيار به خوبي توانسته همدلي را در تيم ايجاد کند. در بازي با نفت هواداران هم از او خواستند که بماند و تا پايان فصل استقلال را همراهي کند. مجيدي مي‌خواهد برود ما به او گفتيم که مرخصي مي‌دهيم تا نزد خانواده‌اش برود شايد بتواند تاثيرگذار باشد و دوباره به ايران برگردد و تصميم جديدي بگيرد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل